○九年o靚模以寫真策略殺入娛樂圈,最近又有一隊十一人性感女子組合Jelly Girls加入戰團,她們更將由模轉型變「聲模」,誓要進軍樂壇!
Jelly Girls當中五位成員Crystal(金俊婷)、Chichi(林泳芝)、To To(陶苑瑩)、Sally(歐雪瑩)及Uny(趙哲妤)各走不同路線,問她們會否因組合太多女仔而爭上位時,主力賣口才的Crystal說:「唔會,我哋最多係嘈啲,但係又冇話咩不和,可能我哋有好多之前做model嗰時已經識落,所以都冇咩是非。」

而「舞」功了得的To To就補充說:「我哋咁多個都各有所長,所以唔會話咩爭上位囉!」問到她們未來發展路線時,曾被師姐雷凱欣和吳家欣(Tanya)睇好的Uny表示:「我哋將會錄音出碟同拍寫真,仲有我哋會拍網絡遊戲節目,依家有幾集已經有得睇!」





















arrow
arrow
    全站熱搜

    asimon7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()